(0)
Vyberte stránku
Jak zjistit, zda je výrobek k dispozici?

U každého produktu na našich webových stránkách www.naplnkosik.cz najdete informaci o dostupnosti. Pokud je produkt skladem, můžete ho vložit do nákupního košíku a objednat. V případě, že produkt skladem není, je zobrazen status „NENÍ SKLADEM“.

Pokud je produkt dostupný, máte ho skutečně na skladě?

Poslední dobou se rozmáhá nepoctivý trend směrem k zákazníkům. Některé internetové obchody uvádí, že mají produkt skladem, ale ve skutečnosti produkt objednají od svého dodavatele až ve chvíli, kdy vy jako zákazník vytvoříte objednávku. My vám garantujeme, že zboží, u kterého avizujeme dostupnost skladem, máme skutečně fyzicky skladem. Můžeme tak expedovat vámi objednané zboží bez časové prodlevy.

Mohu zadávat objednávky prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky?

Zboží můžete objednávat také emailem nebo telefonicky. Naše operátorka následně zajistí, aby vám bylo objednané zboží expedováno.

Infolinka: pracovní dny 9:00 – 17:00 | email: info@naplnkosik.cz | mobil: +420 702 868 956

Jaké způsoby plateb přijímáte?

V obchodě Naplnkošík.cz můžete zaplatit dvěma způsoby:

  1. bankovním převodem na náš učet 5711892001/5500 | variabilní symbol: číslo objednávky/daňového dokladu
  2. dobírkou přepravní službě
Jak dlouho trvá vyřízení objednávky, doručení zboží?

Čas doručení zásilky = zabalení zboží + čas na přepravu přepravní služby.

Zboží předáme přepravní službě v nejkratší možné době. Pouze přepravce je schopen ovlivnit skutečný čas doručení. Záleží na jeho aktuální vytíženosti. V případě doručení prostřednictvím České pošty se délka doručení pohybuje v průměru mezi 2 až 3 dny. O každé změně statutu vaší objednávky vás budeme informovat emailem. V okamžiku expedice vám pošleme podací číslo zásilky, abyste měli přehled, kde se aktuálně nachází.

Jak mohu získat informaci o přepravních nákladech?

Než objednávku finálně dokončíte, zobrazí se vám informace o celkové sumě za přepravu. Pokud je hodnota nákupu nad určitou sumu (dle aktuální akce), dopravné vám účtováno nebude.

Mohu si sjednat doručení přepravní službou na určitý čas?

Naplnkošík.cz nemůže ovlivnit přesný termín doručení zásilky přepravní službou. Stav doručení si můžete u České pošty ověřit přímo na jejich webových stránkách:

https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=

Podací číslo vám pošleme emailem ihned, jakmile zboží vyexpedujeme.

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Objednané zboží posíláme pouze prostřednictvím externí přepravní služby. Pokud je místo doručení Brno, zboží vám může doručit náš firemní řidič.

Jak získám daňový doklad? Je vaše firma plátce DPH?

Mohu si objednat zboží v jiné barvě?

U některých produktů nabízíme další barevné varianty. Pokud máme k dispozici jinou barvu, můžete si ji jednoduše zvolit a ověřit aktuální dostupnost.

Je možné provést změny v objednávce, nebo ve způsobu platby?

Chcete-li změnit množství nebo druh zboží v objednávce, nebo změnit zvolený způsob úhrady, kontaktujte zákaznický servis. Upozorňujeme, že není možné provádět změny v objednávce, která již byla odeslána.

Je možné zrušit již objednané zboží?

Chcete-li zrušit objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Přístup k objednávkám na panelu mají pouze registrovaní zákazníci.

Doručené zboží je vadné. Jak mohu postupovat?

Produkt se používáním poškodil. Jaká je adresa pro reklamace?